Å så var det fredag igen

Blev inte mycket gjort i går. Är så trött på denna värk. Läser på Fb om alla som har värk och tycker synd om sig själva. Men dom åker på kryssning, shoppingresor, restaurangbesök och marknader. Jag får vara glad om jag tar mig till brevlådan eller soptunnan. Nu är jag lite gnällig. Men man blir nog lätt det, när man vaknar av jävelvärk, tidigt varje morgon och får kämpa sig igenom en timme innan värktabletterna gör mig lite rörligare. Är väl inte världens trevligaste när värken är som värst, men får jag bara vara ifred brukar det funka. Telefonsamtal på morgonen, med gnäll om värk, kan lätt få mig att gå i taket. Som det känns just nu, kan det nog åstadkommas lite i dag. Trots att natten blev kort och värken var för jävlig när jag vaknade, så börjar det ljusna. Saknar lill-Gösta som jag inte träffat på länge. Får nog bli en resa till Högsby till veckan.
Han är så otroligt lik sin pappa. Nu blir det i alla fall lite kaffe. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0