Torsdag

Nu är jag insnöad ordentligt. snöade hela dagen igår och hela natten. Allt jag skottat för att komma ut är helt igensnöat. Och mer snö skall det visst komma. Där fick jag för att jag ville ha lite snö till jul.
Pratade med äldsta dottern i kväll. blir så arg och förbannad att jag blir spyfärdig. Hur kan en pappa göra , mot sitt barn, som Nellans pappa gör mot henne. Man tror inte det är på riktigt. Men jag vet att allt löser sig till det bästa. Kan inte föreställa mig att rättsväsendet är helt blåsta.
Nu skall jag lyfta ut hundarna så dom får kissa, sen blir det sängen. Så mycket snö att dom försvinner.
Lilla Rambo i stora världen. God natt alla hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0