Söndag morgon

Klockan är åtta+. Har varit uppe se´n strax före sex. Medicin + kaffe och macka. Lite korsordslösande och kissväng med vovvarna. Lite seg. Telefonen har ringt två gånger, som jag hört, i natt. Eftersom jag vet vem det var, vet jag också att det inte var viktigt. Mitt i natten med sömntablett i kroppen, kan man inte prata i telefon.
I går eftermiddag pratade jag med minsta barnbarnet. Rätt ensidig konversation. Men han lär sig väl snart att prata i luren i stället för att svälja den. Han blarrade och skrattade i bakgrunden när jag pratade med hans mor. Glad och pratig bebis.
I dag blir det väl som i går. Inget speciellt. Laga middag och diska.
Kallt inomhus när jag gick upp i morse. Kan bero på att jag skruvar ner elementen. Sover bättre när det är lite svalt. Har, trots telefonen, sovit relativt bra i natt. Men känner att jag inte sovit färdigt. Får väl ta igen det vid middagsvilan.
Nu blir det mer kaffe och lite bloggläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0