Fredag morgon

Natten har inte varit särskilt rolig. Höfter och rygg har värkt som bara den. Tagit värktabletter ett par gånger i natt. Sömntabletterna hjälper inte på den infernaliska värken. Tog en vid halvelva tiden och ändå vaknade jag klockan ett. Brukar i alla fall sova till fem- sextiden. Men icke. Nu lär jag väl vara seg hela dagen, men det är smällar man får ta.
Ja idag blir det väl lite städning och kloklippning. Vita måste kammas igenom ordentligt och bli av med sina tovor. Fattar inte varför hon blir så tovig. Till och med på öronen. Dottern köpte ett bra spray som ska vara till tovorna. Faktiskt ganska bra. Annars är det som vanligt med hundar och katter. Har glömt Issas p-piller, så det har ju varit en konsert vill jag lova. Nu har hon i alla fall lugnat ner sig. Vita ramlade ner från soffan och skadade benet. Ingen större grej. Hon haltade ett tag, men det gick över ganska fort. En sträckning eller nå´t.
Känner att jag fortfarande är lite sovtrött. Men är ju knappast nå´n idé att lägga sig nu. Får bli lite kaffe och medicin istället. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, katt-opera som är så vackert :P

Synd att du ska ha sådana problem med värk..



Kram brorsdottern,

Tina

2010-10-27 @ 21:27:40
URL: http://martiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0