Nyårsafton

Fastnade framför datorn av någon anledning. Blir lite städning idag. Hund- och katthår som vanligt. Byta i alla kattlådor. Dagens outfit är än så länge pyjamas från Ellos. Köpt förra året för 99 kr. Till kvällen hade jag tänkt sätta på mig någon av mina, helt sanslösa klänningar + ett par högklackade (10 cm) svarta skor. Jo visst. Tror inte ens jag äger någon klänning och bryta benen kan jag nog säkert göra ändå. Utan att gå på styltor. Det blir joggingbyxor som vanligt. Återkommer om detta.
Dottern har lagt sig i min säng tillsammans med alla hundarna. Jag skall strax bädda, så då åker dom upp. Jag hade två hundar och två katter bredvid mig i natt. Och en på mig. Mimmi. Sömnen har inte varit den allra bästa så det har varit många värktabletter på morgonen. Vet att det inte hjälper att överdosera men......
Måste till affären i dag också. Eventuellt in till Högsby om värken ger med sig. Inget särskilt planerat för kvällen. L och L undrade om dom fick komma in och titta på fyrverkerierna. Influensa med pencillin, kanske inte smittar längre. Sjuk vill jag definitivt inte bli. Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0