Långfredag

En lååång dag. Jullan kom vid middags tiden. Jag ringde till Nellan i skogen och skickade sms till hennes far. Nu har det gått över två timmar och fortfarande inget svar. Tänkte hon skulle komma ner och träffa storasyster. Men det var väl för mycket begärt av en vuxen människa utan hjärnceller. som dessutom har så bra kontakt med mig. Dottern är så förbannadså hon överväger allvarligt att bara åka upp. Riskenär ju att dom inte är hemma. Men dom kan väl för f-n svara eller ringa upp när jag förklarade vad det gällde.
Jullan kollar på film,dottern duschar och jag ska lägga mig och vila en timme. Middagen klar och uppäten, kålpudding, sås och potatis. Disken är diskad och sista maskinen tvätt snurrar för fullt. Perfekt torkväder i dag. Inget mer att göra just nu, så det blir vila tills filmen är slut. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0