sjuk???????

Tror jag håller på att bli sjuk. Fryser och svettas om vartannat. Nyser och har huvudvärk. Vill inte bli sjuk. Svininfluensa????
Knappast. Har inte träffat några svin, vad jag vet. Troligtvis fläktarnas fel. Sitter i blåsten när det är varmt. Är nog inte bra. Har inte gjort ett skit i eftermiddag. Eller på hela dagen, förresten. Ätit lite och rastat hundarna. Skall diska upp efter mat och fika. Golven klarar sig tills i morgon. Dottern vill nog också prova nya vattendammsugaren. Inte så äckligt som jag trodde, att hälla ut vatten och skit. Har nog inte så skitigt som jag trodde. Var bara hundhår i vattnet.
I morgon blir det alltså veckans rastning av mamma. Får inte glömma att köpa ingredienser till tårtan. N tyckte att vi skulle ha kalas på söndag. Med tårta. Så jag får väl baka någon smarrig sak.
Nu fick Mimmi tokspel. Sitter på köksbordet (som vanligt) och troligtvis gick Lilly förbi. Hennes ärkefiende. Hon tål bara inte den hunden. I och för sig tål hon ingen hund alls. Utom Louie och Flisan. Ja Lennart förstås. Men det är hennes storebror. Och Zacke. Men det är i stort sett allt.
Rambo gillar alla hundar. Utom Louie. Vita bryr sig inte. Om dom inte kommer för nära. Hon är väldigt vaktig när man är ute med henne.
Nä, finns nog ingen återvändo. Inga kommer tydligen inte, så det är väl bara att ta hand om disken. Avskyr att ha en massa disk på morgonen. Vill ha rent och undanplockat i köket när jag kommer upp.
Dottern har slutat och är på hemväg. Hundarna sitter vid ytterdörren. Det gör dom alltid klockan nio när hon jobbar kväll. Hur sjutton vet dom att klockan är nio??? Hon brukar inte vara hemma förrän efter halv tio. Och dom bara sitter där. Vet i alla fall var dom är. DISKEN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0