11.15

Nu har jag bakat tre sorters småkakor. Skulle sätta till en bulldeg men har för ont i handlederna. Kanske i kväll. Har varit ute med smådjuren. Rambo är för rolig. Hoppar som ett rådjur i snön. Försvinner helt där det är för mycket. Vita fryser. Vill inte vara ute. Gör det hon ska och sen in.
Pratade med L förut. Deras värmepump hade lagt av. Kallt, kallt. Tur att dom har kamin och vedspis. Hon gör som jag, bara seegar. Tur jag har barn som sköter städningen. Nej, skall väl sätta igång ordentligt i helgen. Köttbullar, revben och Jansson + ättikströmming och rullströmming. Kollade på "Vad blir det för mat" i går kväll. Dom gjorde rullströmming, men inte min rullströmming. Min är godare.
Nu blir det en kopp kaffe medan jag funderar ut vad det ska bli till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0