4 dagar kvar till jul

Skulle definitivt inte ha burit möbler i går. Vaknade halv sex och tog mig knappt ur sängen. Hur korkad kan man bli??
Tur jag laddade med dubbel dos. Nu måste jag ta mig till affären och köpa mjölk. Tog fram det jag behövde för bullbak men glömde kolla så det fanns mjölk. Vilket det alltså inte fanns tillräckligt av. Dottern blev inringd på jobb och sonen följde med för att köpa julklappar till barnen. Återstår jag. Som måste handla. Kan inte hålla på att sega längre. Måste se till att bli klar. Men det blir nog en laddning värktabletter till innan jag ger mig ut + kaffe då förstås.
Återkommer framåt kvällen antagligen. Om jag tar mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0