Tisdag morgon

Har varit uppe sen halv sex. Tagit medicin och druckit kaffe. Försökte somna om, men det sket sig. Dottern är ute med hundarna. Gick upp i  fall dom ringer från bemanningen. Nackdelen med timanställning. Men bättre än ingenting. I dag vet jag inte vad det blir. Slöa kanske. En liten sväng till Konsum. Eller Coop Nära heter det väl. Nu ska jag i alla fall försöka komma ihåg att ringa sjukgymnasten. Jäkla tjat om det, men det blir aldrig gjort. Knepigt att passa telefontider mellan 8 -8.30. Somnar jag om efter tidig morgon så sover jag som bäst just då.
Nu blir det lite mer kaffe och rökning. Dottern skall sluta efter nyår. Inte jag. Så jag har gjort klart för henne att hon får gå ut, när jag röker.
Återkommer antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0