Vitas tuggis

Vita som aldrig haft ett tuggben, blir som en uppretad lejoninna om någon försöker ta hennes tuggis. Men hon är också äldst och har rätt att säga ifrån. Tjurig liten tant.
Hemma från Högsby kl. två. Karlsson, Konsum, Apoteket och Matmästar´n.  Plus tippen och tankning. Snabb middag,stekt potatis ,falukorv och ägg. Nu håller dottern på att måla. Jag sitter vid datorn. Gardinerna från Tradera var skitsnygga. Passar så bra till det vita. LM, dottern och äldste sonen hade ringt när vi kom hem. Ändå hade jag skickat mess till alla att jag var ute. Får inte gå ut utan att meddela barnen. Dom blir hypernervösa. Kan ju hända något fast jag har rastare med mig. Äldsta dottern frågade om tillagning av revben, finns inte i Italien, sonen undrade om ett intyg från HUC. Vad LM ville har jag ingen aning om.Hon får väl ringa igen. Nu skall jag i alla fall ta lite kaffe. Funderar på att sy en lampslöja till köket samt en ny påspåse. Får fundera lite till.

Kommentarer
Postat av: Chi

Hej! Tack för besöket på min hemsida. Vilka underbara små hundar du har du också!

Kramis!

2009-03-31 @ 20:33:50
URL: http://www.metrobloggen.se/huahua

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0