Eftermiddag

Segt när man har så ont. Försökt sy ihop det jag stickat, men händerna vill inte. Eller snarare kan inte. Får nog prata med Eva (doktorn) om min ledvärk. Var ut med hundarna en andra gång. Jäkla liv eftersom förra grannens far håller på med balkongen. Här skall inte vara nå´n på våran gård!!!!
Hittade en rödaktig toppluva och en strasshalsband när jag gick och plockade häromdagen. Vet inte vems det är. Trollet från skogens eller lilla frökens. Det löser sig nog. Är i alla fall inte mina.
Håller på att steka pannbiff till middag. Potatisen är skalad och klar. Bara att köra i gång. Boxern har hängt upp sig igen. Börjar bli väldigt trött på det nu. Måste dra ur alla kablar på baksidan + kortet och sen köra igång allt igen. Klarar inte det med mina händer. Skall det vara så??
Nu skall jag kolla till pannbiffarna och ta en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0