16.55 ca

Fredagen rullar på. Dottern jobbar och valparna har vaknat. Snodde mina tofflor så det är lite kallt om fötterna. Ska strax ge dom lite mat. Torrfoder. Sen ska jag ta ut dom stora vovvarna på kisserunda. Rätt lugnt i alla fall. Mimmi och Rambo gör inte så mycket väsen av sig när dottern jobbar och Vita håller sig så långt borta från valparna, som möjligt. Den hund som är stimmigast är Babben. Hennes framtida ägare får en del att göra. Men det är ju också något som kan ändra sig. Blir en lång hundpassningsdag i morgon också eftersom dottern jobbar hela dagen. Men det får gå. Lite lättare om jag inte hade så jäkla ont och BABBEN KUNDE SLUTA BITA MIG I FÖTTERNA. Gör så in i h-vete ont.
Måste ställa fram mat så dom lugnar ner sig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0