Duktig och snabb??



Nu har jag bäddat, plockat bort bajs och kisstidningar, torkat golven i hall och kök, diskat, duschat och tvättat håret. Med några värkisar i sig går det som på räls. Måste hämta ut Retarden så jag slipper dom här jäkliga morgnarna. Kollade på min sida på Apoteket men det hade inte kommit in något recept på brustabletter. Attans. Får kolla lite senare. Beställde dom i torsdags, men hon kanske är sur för att jag inte kommit in och kollat blodtrycket. Jag mår bra, hmpff, så vem sjutton vill betala 200 kr för att kolla blodtrycket. Sockret kollar jag ju själv så då kan jag ju kolla blodtrycket själv. Eller?? 
Nu får jag kanske klä på mig medan det fortfarande är lugnt. Valparna sover så sött i katthuset. Får ladda upp för att prata kinesiska eller om det är vietnamesiska. Har ju klarat både skånska, värmländska och kalmarmål, så detta borde ju va en baggis.
Bilden är på Rambo när han slet av klon på tummen. Men så här ser det ut på helgkvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0