Oooont

Nu har jag bäddat, gett valparna mat och plockat lite. Allt sker med uppehåll på någon stol för värken. Vet inte hur jag ska ta mig upp och ner för trappen med hundarna. Än är det ingen panik men.....
Blev av med mina tofflor till puppisarna, så jag fick ta på mig mina jultofflor. Röda och fina. Tyckte bebisarna också. Dom sket i dom andra tofflorna och bara jagade efter mig. Nu sover dom i alla fall.
Hundskall utanför trissar upp dom stora och Vita skäller ju inte, så nu sitter hon och ylar. Så irriterande.
Rambo har lekt med sina barn nu på morgonen. Men efter ett tag blev det för mycket så han började morra och nafsa efter dom. Nu låter det ju väldigt löjligt när han morrar, som ett knarrande ungefär, så det var väl ingen som blev direkt rädd. Vita däremot säger i från ordentligt och då backar dom. Trodde hon skulle vänja sig vid dom. Men icke. Hon är ju en gammal tant, så det är ju förståligt.
Nu skall jag se till att få på mig lite kläder, ta en kopp kaffe till och sen ta ut djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0