Tiiiidig morgon



Vaknade klockan fyra av Babben. Hon var ute och sprang i hallen och pep för att hon inte hittade oss antagligen. Då gjorde jag världens tabbe. För att inte dom andra skulle vakna, tog jag in henne i min säng och släckte lampan. Hon somnade så sött och sov till klockan sex. Då vaknade dom andra fyra och började leva rullan. Så nu har dom fått välling och jag har fått medicin och kaffe. Har dessutom, troligtvis, fått en valp i sängen. Sån´t lär dom sig hur lätt som helst. Men visst är dom söta när dom sover.
La ut tidningar på golven i går för att dom skulle gå på dom och kissa. Och har man sett. Dom gjorde det. Duktigt.
Vet inte om det blir något speciellt i dag. Kanske en sväng in till Högsby. Måste ta ut sovpiller och Tiparol. Har börjat om på högkostnadsperioden, så det kostar nog några kronor.
Men nu blir det lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0