Torsdag kvart över sju



Valparna har fått mannagrynsgröt och jag har druckit kaffe med en knäckemacka och tagit min medicin samt dagens första rök. Just nu leker alla valparna efter att ha fått ur sig en del av frukosten som jag fick torka upp, naturligtvis. Blir väl en stunds lek till innan dom däckar. Ser drag från mamma och pappa hos en del av dom. Babben står på tre ben när hon äter precis som Rambo. Bernhard och Bianca är pratiga som Mimmi + att Bianca kan vara en riktig surmupp som sin mamma. Bindie är en mysig liten tjej som mest går och lullar för sig själv liksom Busan. Busan ser ut som en leksakshund när hon kommer springandes på sina små ben.
Nu blev det plötsligt alldeles tyst. Men jag vet inte var dom är. Har nog krupit under någonstans och lagt sig. Jag skall ta en kopp kaffe till och läsa lite bloggar. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0