13.00 måndag

Har gjort ett första försök att ta kort på valparna. Inte bra. Nu sover dom igen så jag får försöka senare. Dottern blev inringd på jobb, så det blir ingen middagslagning i dag. Jo lagar mat gör jag. Tog fram köttfärs som vi skulle ha i dag och den kan ju inte ligga till i morgon. Så jag slängde in en elefantskit (köttfärslimpa) i ugnen. Bra mat som sköter sig själv.
Särskilt mycket mer blir det nog inte gjort i dag. Valparna skall ha mat och dom "stora" hundarna skall ut och ha en omgång mat till. Mimmi äter som en häst, fast hon inte diar bebisarna så mycket. 3 - 4 gånger om da´n vill hon ha mat och då äter hon inte bara sin egen utan tar gärna Rambos och Vitas också, om dom inte är tillräckligt snabba.
Nu skall jag rensa kattlådan och sen blir det kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0