Ny vecka

Ja,så är det måndag igen och en ny vecka. Vaknade halv sju av båda telefonerna. Ett jäkla bemanningsföretag som undrade om dottern kunde gå in och jobba i dag, som personlig assistent. Hon jobbade hos dom i våras några dagar. Men av olika anledningar så funkade det inte. Hon talade tydligt och klart om för dom, att det inte var något för henne och lik förbaskat ringer dom. Dom ringde fyra gånger i går kväll också och jag talade om att hon jobbar. Ändå ringer dom.
Valparna stod naturligtvis på rad i valphagen och ville ut. Bara att lyfta ur dom och ge dom mat. Torrfoder och filmjölk. Filmjölk gillar dom. Tur att dom inte tar sig urhagen än, men det är bara en tidsfråga. Sen är det slut på lugnet.
Kaffe, knäckeoch medicin har jag i alla fall fått i mig. Väntar bara på att huvudvärken skall ge med sig. Skall klä mig och bädda sen är det bara att köra i gång med det gamla vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0