Rambo och Bernhard



Dagen rullar vidare som vanligt. Jag har klätt på mig, bäddat och varit ute med doggsen. Allting går, men i sakta mak. Värst är trappen just nu. Har ont, förutom i höfter och rygg, på baksidan av högerbenet. Nästan som ichias. Men DET är det inte. Ja ja, det går väl över.
Bindie, Babben och Busan ligger i katthuset och sover. Bernhard och Bianca äri valplådan. Alla är trötta efter spring och bus.
Jag skall skala potatis till middagen och diska upp lite disk sen i går. Tur att jag förberedde middagen i går. Blir lite lättare i dag. Det gör ont bara av att röra sig + att huvudvärken börjar komma tillbaks. Nej, slut på gnäll. Nu får jag sätta i gång med disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0