Söndagen går vidare

och inget särskilt händer. Barn och barnbarn dyker inte upp i dag. Så det blir en lååång söndag. Går och plockar lite, vattnar blommor (behövligt) och plockar bort vissna blad. Skall försöka få på mig lite kläder och bädda sängen. Är ganska seg i dag men har inte så ont. Är det inte det ena så är det det andra. Inte varit uppe så länge på evigheter, så jag är inte van. Normalt lägger jag mig tio, halv elva. Nu blev klockan över ett i natt och puppisarna vaknade halv sex. Gäääsp!! Ravlar runt lite nu på morgonen innan utfordring och kissrunda. Sen kan jag lägga mig en stund i eftermiddag. Ingen matlagning i dag eftersom dottern jobbar. Alla hundar sover så det är bäst att få något gjort innan hela hiet vaknar.  Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0