Städ- och tvättdag

igen. Många städ-och tvättdagar blir det. I går torkade dottern alla taken. Dom é faktiskt vita. + att hon torkade alla köksluckor. I dag var det dammsugning och golvtorkning. Gjorde köttbullar till middag. Med potatis, sås, lingonsylt och pressgurka. Smaskigt.
I morse vaknade jag halv nio. Halv nio, helt sanslöst. Var uppe en toavända halv fem, men gick och la mig igen. Inte bra att sova så länge. Retarden hinner gå ur kroppen och sen tar det ju ett bra tag innan nästa dos värktabletter gör någon verkan. Så lite jobbigt var det till framåt tio. Men kaffe och röka brukar hjälpa litegrann. Nu blir det ju inte så mycket röka heller eftersom jag måste gå ut på balkongen. Fast det är ju ingen nackdel precis.
Nu ska jag ta lite kaffe och se´n blir det middagsvila. Inte anträffbar på telefonen förrän efter klockan fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0