Nattvandrare

Både jag och dom stora hundarna travar i natt. Varför dom gör det har jag ingen aning om. Mitt travande beror på den infernaliska värken. Som jag normalt kan sova för, med ett litet sovpiller och långtidsverkande (över natten) värktabletter. Värktabletter har jag, men sovpillren var slut på apoteket både i Högsby och i Oskarshamn. Märkligt. Nu är det andra vakna natten och en till blir det. Får inga sovpiller förrän på onsdag pga påsken. Hejjja!!! Ja, det får väl gå. Inte så att jag ska upp och jobba precis.
Nähä, inget mer gnäll. När jag satt och rökte i köket för ca en halvtimme sedan, så kom polisen. Ja, inte för att jag satt och rökte förstås. Körde ner till sin vanliga plats där dom brukar svänga förbi två - tre ggr per dag. Det är rätt skönt att bo i ett samhälle med dygnetrunt övervakning av polisen. Här behövs minsann inga nattvandrande föräldrar.
Är sugen på en kopp kaffe. Men då blir jag väl totalvaken. Nu är jag bara så pass vaken att jag känner värken i höfterna när jag ligger ner. Om jag skulle försöka läsa mig till sömns. Undrar om jag har någon riktigt tråkig bok ? Försöker med det. Annars återkommer jag kanske en gång till innan jag skall gå upp. Blev lite tokigt. Innan jag normalt skall gå upp. Sex - sju tiden så där.

Kommentarer
Postat av: Augustlovise

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-13 @ 06:59:18
URL: http://augustlovise.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0