Tisdag 27 april



Helt sanslöst vad fort det går. Bara ett par dagar till, så är vi inne i maj. Frukost, medicinering och hundkissning är avklarat. Vet inte vad som händer i dag. Lite röjning kanske. Det har börjat ringa igen från en porttelefon i Oskarshamn. Någon som vill bli insläppt och det kan jag tyvärr inte hjälpa till med. Förra sommaren ringde det varenda helg men nu har det varit tyst länge. Trodde det var åtgärdat, men icke. Mycket märkligt att någon kan trycka på en porttelefon i Oskarshamn och det ringer i min telefon.
Kollade på "Hollywoodfruar" i går kväll. Gillar Maria Montezami, hur det nu stavas. Dom andra är fruktansvärt pinsamma. Innan Hollywoodfruar var det ju "Håkans bar" och där är det väl en, eller fyra, som inte har alla hästar hemma. Var hittar dom alla knäppgökar?
Värken i höfterna var inte ett dugg bättre idag. Visste jag inte bättre, skulle det faktiskt kunna vara foglossning. Kanske det kan vara i alla fall, men inte på grund av att jag är gravid. Den babyfabriken är stängd och nerlagd. Tack och lov.
Bilden är på Rambo där han sitter på sin "väntarpåattmatteskallkommafrånaffären " plats. Igår fick dom grisöron. Vita är väl ingen älskare av det precis, men Rambo gillar det. Med hans små tänder räcker ett öra en hel vecka.
Nu blir det mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0