Vecka 15

Snart har halva april gått. Tiden rasar iväg mot sommar. Inte min favoritårstid precis. Alldeles för varmt. Vår och höst är bäst. Alldeles lagom. Vaknade klockan fem i dag. Tidigt, tidigt. Tog ut den lilla pissråttan Rambo. Dom andra klarar sig ett tag till. Men han är som en valp fortfarande. Måste gå ut när han lekt, sovit eller ätit. Vet inte om det är signifikt för just vavvor. Liten blåsa men kissar mycket. Konstigt.
Medicin och frukost avklarat. Dottern åkt till jobbet och äldste sonen tog ut hundarna. Jag har bäddat men det är också alles. Vad som händer under dagen har jag ingen aning om. Än. Fick i alla fall en förfrågan om bull-och kakbak till på fredag. Men det är torsdagens jobb. Skall försöka ta mig upp till L och hämta ägg. Allt hänger på hur dottern jobbar. Nu blir det en kopp kaffe till medan jag funderar ut dagens arbete.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Är du inte riktigt klok?!! FÖR VARMT? Det kan väl inte vara FÖR varmt!!!?? Varmt, varmare, paradiset. Annacarin

2010-04-12 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0