Alla hjärtans dag

Jaha och så var det söndag igen. Vaknade halv sju. Båda hundarna sov inne hos mig. Slängde på mig lite kläder, drog i gång perkulatorn och tog ut hundarna. Kaffet klart när jag kom in, så det blev medicin, knäcke och kaffe. Blir väl inget särskilt i dag. Som vanligt alltså. Men det är ju i och för sig söndag, vilodag. Plockar väl lite, som vanligt. Har kollat runt lite på nätet, på morgonen. Så det fortsätter jag väl med. Alltid får man någon inspiration. Fixa middag innan dottern åker till jobbet. Fläskfilé framtagen, men sen är det stopp. Har ingen aaaning om vad det blir mer. Men nå´t blir det. Hundarna sover igen så här är lugnt och tyst. Själv ska jag ta en kopp kaffe till och kolla av Tradera.

Kommentarer
Postat av: Maxagnes

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-11-23 @ 15:09:52
URL: http://maxagnes.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0