Snö igen

Bäddat, duschat och plockat. Pratat med bägge stora pojkarna. Snöade när jag kom ur duschen. Inte mycket, men...
Skall ut med hundarna igen bara håret är torrt. Just nu ligger dom på sina vanliga ställen och sover. En, Rambo, under täcket och den andra, Vita, på kudden. Har köpt en snugglebag, till Rambo, på Tradera. Kan han krypa in i. Vita sover bara under täcket en stund på morgonen. Katterna har jag inte sett röken av på hela förmiddagen. Vattendroppet från halltaket har slutat, som tur är. Skall ändå skicka ett mail till hyresvärden. Kan dom gå där nere i värmen och oroa sig för att taket skall rasa in.
Nu skall jag blåsa håret och sen blir det en kissrunda samt hämta in posten.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Hej du. Har inte hyresvärden någon "ställföreträdare" när han är bortrest? Någon vicevärd eller annat? Det verkar lite oansvarigt. Vad skulle han (ni) göra om taket rasade in av all snö? Hälsa till dina hundar och ge dem en korvsnutt från mig. Annacarin

2010-02-25 @ 13:40:49
URL: http://Westrahult.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0