Snöskottning (på) från hög nivå



Tog bilden från hallfönstret. Ser knappt att det är en hund. Men Rambo tycker det är skitskoj i snön. Bara det inte är för många minusgrader.
I natt har det varit en så´n där vakna varannan timme natt. Så jäkla jobbigt. Är i valet och kvalet om jag skall lägga mig igen eller köra igång perkulatorn. Sov ju två timmar i går eftermidda, så jag kanske är färdigsoven. Ja, ja jag vet att det inte heter så.
Jag segar väl på en timme till, så får vi se sedan. Hundarna sover i alla fall. Men inte Issa. Hon far runt som en stolle och leker med en gammal strumpa. Varför måste katter leka mitt i natten ?
Nä, det blir nog kaffe i alla fall. Återkommer under dagen, när LM har gått hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0