Tidig måndagmorgon

Har varit uppe en timme, drygt. Vaknade av värken så jag var tvungen att stiga upp och hasa mig upp till medicinförrådet. Värken har börjat avta men tabletterna verkar inte funka fullt ut. Hade tänkt uppsöka sängen, åtmnstone några timmar till. Får väl se vad som händer. Kanske får bli ett piller till.
Yngsta sonen, med bihang, var uppe en sväng i går kväll. Smart som jag är, var jag inte sen med att utnyttja dom för hundpromenad. Själv fick jag ett ryck och bakade en morotskaka. Visserligen inget som jag får äta. Men det går ju bjuda på.
Nya grannen var upp tidigare på kvällen med godistugg till hundarna. Torkat laxskinn i rulle och små platta tuggbitar av nöt och kyckling. Rambo älskar laxskinnen men det gör Issa också. Så det blev lite morrande och jagande.
I dag blir det väl lite måndagsstäd. Kanske en sväng till Högsby. Kan vara dags för månadens mammavallnng. Nu skall jag i alla fall peta i mig ett piller till och göra ett nytt försök med sängen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0