Ont och kallt

Tillbaks från en liten sväng med hundar och "fästman". Bara 13 minusgrader. Gick upp i morse när dottern tagit ut hundarna, innan hon åkte till jobbet. - 16 grader. Så kallt. Det blev kaffe och sängen igen, en liten stund. Bäddat och plockat, som vanligt innan jag tog ut hundarna. Har jäkligt ont i höfterna. Så det är lite jobbigt, just nu.
Blev ett litet avbrott, som om det skulle märkas. LM kom upp oanmäld. Hade ringt i torsdags och när ingen svarade var hon tvungen att kolla så det inte hänt något. Javisst. Nu har hon i alla fall gått hem. Efter drygt tre timmar. Ovanligt länge. Snart dags att ta ut småskitarna igen. Inte så kallt ute. Ligger på 9 minus just nu. Skulle gått ner till Konsum tänkte jag, men nu är jag så trött i huvudet, så det får vara tills i morgon.
Nu skall jag i alla fall ta något att äta. Innan kissrundan. Sen blir det rast och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0