Prydnadshund



Vita på sin absoluta favoritplats. På en kudde.
Gick upp kvart i sex i dag, fast jag egentligen inte behövde. Kan ju i och för sig gå och lägga mig igen. Men så blir det inte. Kaffe, frukost och morgonmedicin är avklarat. Hundarna har varit ute och hittat tillbaks till sängen. Dottern har åkt in till hörcentralen för att hämta sina nya hörapparater. Dom gamla hon hade, åt ju Mimmi upp. I dag blir det som vanligt, inget särskilt. Städade i går kväll. Hela lägenheten. Eventuellt blir det mer plock av så´nt som skall till Kupan. Har hur mycket grejer som helst, som jag aldrig använder. Försöker bli av med mitt hamsterbeteende och är faktiskt på god väg. Grejer i skåpen, som jag inte använt på över tio år, har jag definitivt ingen användning för. Men kanske någon annan.
Nu skall jag hälla upp en kopp kaffe till innan jag duschar och klär mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0