Fredag 26 mars

Klockan är tjugo över sju. Vaknade klockan sex och körde igång perkulatorn. Medicin och mackor. Klickade runt lite på nätet innan jag tog ut hundarna. Förstår inte varför dom blir totalt tokdöva så fort dom kommer utanför dörren. Eller så skiter dom bara i mig. L ringde i går kväll och talade om att i dag kommer hon med äggen. Jag har ju ägg kvar så det är ingen panik. Annars finns det ju på Konsum. Men det är inte riktigt samma sak. Nu har hennes höns dessutom satt igång att värpa riktigt ordentligt.
I dag blir det väl som vanligt på fredagarna, lite städning. Har bestämt att i morgon skall jag baka och få färdigt LM:s beställningar. Tar ju egentligen ingen tid att baka en omgång bullar och sy upp ett par byxor men det gäller att komma igång. I går hade jag inte energi till nå´nting. Men i dag känner jag att jag har en jäkla överskottsenergi. Det kan ju fort ändra sig i och för sig, så det är lika bra att köra igång innan energin lägger sig. Återkommer kanske i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0