Kuddkatt

I dag blir det nog inget gjort. Har inte klätt på mig, bäddat eller börjat plocka. Gått från datorn flera gånger men eftersom den står på vägen in till mitt sovrum, blir jag sittande när jag egentligen skulle bädda. Liten bild på Issa, kuddkatten. Hennes stadiga sovplats på nätterna. Nu har hon i alla fall lugnat ner sig efter "vårruset". P-piller gjorde susen. Men nu har Svea börjat i stället. Hon för inte så mycket oväsen. Ligger mest och rullar på golvet. Hundarna sover fortfarande, så det är väldigt lugnt. Än så länge.
Har ooont i dag. Är väl därför jag inte kommer i gång. Har fyllt på med värktabletter. Får se om det hjälper. Tänkte vara så duktig i dag så att alla skåp med porslin skulle bli utrensade. Behöver man flera olika sorters tallrikar?? LM ville ju ha några "vanliga", som hon kan värma mat på i micron. Kan ju skänka några av mina. Dessutom har jag mängder med kaffemuggar, som aldrig används. Samt en hel del annat "bra att ha".
Nej, nu får jag köra igång. Återkommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0