Imse



Måste bara få visa en bild på lilla Imse. Är det inte så man bara smälter. Imse finns i Västrahult hos sin matte Annacarin. Mer om Imse kan ni läsa på "Min hemsida". Västrahults får och höns. Länk finns i min länklista.
Hundarna och jag har varit på Konsum en sväng. Är lite orolig för att lämna dom utanför affären. Läser nästan varje dag om "hundnappare". Inte i Berga, men man kan aldrig veta. Så när dom är med blir det en snabbvända + tränga sig före i kön.
Hyresvärden har äntligen gett sig iväg hemåt. Vänder bara till när dom är här nere. I går var dom på vinden för att kolla vilken ventil dom skall lufta systemet med i vinter. Om det behövs. Vadå, skall dom åka från Kolmården och hit om vi inte får värme på elementen? Skulle inte tro det. Dessutom tillbringar dom december - slutet på april, i Thailand hos sin son. Flyger dom hem om jag fryser? Hade varit en fördel om någon som bor i huset fått den informationen. Dessutom är luckan till vinden i min lägenhet. Ja, ja än så länge behöver vi ingen värme inomhus.
Blåser fortfarande rätt bra ute. Kommer en och annan regnskur. Naturligtvis när vi gick hem från Konsum och stackars Vita som avskyr att bli blöt.
Nu skall jag skala potatis och koka några ägg. Blir kokt torsk med äggsås i dag. Återkommer kanske framåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0