Regnig måndag

Har regnat hela helgen. Har inte ansträngt mig särskilt mycket, varken lördag eller söndag. Får väl locka fram dammsugaren och samla ihop allt hundhår i dag. Vita ska kammas. Hon och Rambo badades igår kväll och nu ser hon ut som ett skogstroll.
Äldste sonen och yngsta dottern har gett sig iväg till sina respektive jobb. Huliganhundarna är förstås kvar och fäller päls. Såå tråkigt med alla tussar överallt. Har stängt igen, så dom har bara kök och hall att vistas i. Orkar inte med hundhår i alla rum. Hade tänkt att få fönstren putsade den här veckan, men det ser mörkt ut. Ja, eller grått i alla fall. Ingen panik i och för sig. Jag ser ut fortfarande. Genom fönstren alltså. Även om jag också ser ut.
Nu blir det i alla fall lte kaffe innan jag kör igång. Så jag återkommer väl under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0