Måndag och ny vecka



Ja här rullar dagarna på och flytten närmar sig alltmer. Packar och rensar. Har upptäkt att jag gjort mig av med en hel del pinaler ändå. Skåpen är inte överfulla med grejer som jag aldrig använder. Skåpen i vardagsrummet är tömda, liksom halva köket. I dag blir det nog inte så mycket. Får kaffefrämmande på förmiddagen och jag brukar vara helt slut när hon gått hem. Annars är det lite adressändring och flytt av telefon, som skall göras. Ringa Tegelbruket för hämtning av alla möbler som måste bort. Och det är en hel del.
Värmen fortsätter att plåga både mig och hundarna. Ja inte Rambo förstås. Han fortsätter att fara runt som ett skållat troll. Vita är fortfarande lite vinglig och vill inte hoppa upp, vare sig i sängen eller soffan. Hon tillbringar största delen under min säng. Är lite svalare där kanske. Svea knölar som vanligt in sig bakom böckerna i hyllan. medan Rambo och Issa jagar varandra som galningar. Blir inte mycket datatid heller. Orkar inte sitta still i värmen. Blir en stund tidigt på morgonen och sent på kvällen. Nu blir det lite kaffe innan dagen kör igång. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0