Onsdag, slappardag



I dag blir det inte så mycket gjort. Gjorde för mycket i går och det får jag naturligtvis lida för i dag. Har i alla fall bäddat trots att Rambo inte ville flytta sig från sängen. Ser ni honom?
Tog ett varmt bad i går kväll för att mjuka upp onda leder. Börjar bli svårare och svårare att ta sig i och ur badkaret. Duschkabin efterlyses. Blir bra när jag flyttar.
I lördags var L upp med ägg och det blev ett par timmars taigensnack. Måndag var LM upp en sväng och fick rabarber. Kan ju inte göra så mycket med dom pga sockret, så då kan jag lika gärna ge bort dom.
Annars trillar väl dagarna på som vanligt. Måndagkvällen var det ett jäkla liv i trappen. Nå´n ny stjärna som var hos grannen och tydligen blev utslängd. Förde ett jäkla liv i trappen och utanför. Nu är sommaren här med allt vad det innebär. Är inget trevligt ställe att bo ensam på när den perioden kommer.
Skall i alla fall försöka ta mig ner till affären. Behöver handla lite småplock. Men först blir det lite kaffe och en macka. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0