Bloggar

Glömde ju. Flippade runt bland bloggar igår och kom plötsligt ihåg nåt som tydligen är viktigt. Klädseln idag.
Idag skall jag ha ett par mörkblå joggingbyxor från Storcks. Dom finns nog inte längre. Köpte dom för typ sex år sen och så är visst affären nedlagd. Till byxorna hade jag tänkt mig : antingen ett mörkblått, matchande linne eller ett rött som bryter av helt. Till det, mina nya röda innetofflor. Hade också tänkt kamma mig idag. När jag går ut med hundarna, byter jag tofflorna mot ett par bekväma vinterskor med inbyggda halkskydd och tar på mig min röda varma jacka, som jag ärvt av en kompis för ca 7 år sen. Den är fortfarande varm och skön men absolut inte särskilt modern. Trots fuskpälsen runt kapuchongen.
Sätter inte in någon bild på detta. Kan vara straffbart.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

App App... Du har glömt det magiska ordet! Outfit! Dagens Outfit måste finnas med! Och jo...det krävs nog bild tyvärr...med inköpsställen och pris!! :)



Då ska du se vilket skutt besöksstatistiken tar i ett rapp!!! Varför inte profilera din blogg med Hemmadamen med knähundar, udda recept och vardagskläder!

s

2008-12-30 @ 09:44:12
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Du har förresten ett barnbarn här som vill lära sig sticka...hon borde ju nämt det när hon var hos dig! Om hon hann iofs för allt annat hon tänker på! :)

Mamma hade lovat henne stickor i julklapp men hon fick inga...oj vad hon blev besviken. Hon har inte pratat om nåt annat i flera månader. Märkligt.

Sa till mamma att det finns ju kilovis på RödaKorset tex...för hon hade inte hittat några.

Så har jag sagt till Nova att det där kan Farmor så du kan lära dig där!!!

2008-12-30 @ 09:46:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0