Dan före dan före......

Gjort Jansson och köttbullar i dag + lite julgodis. All julmat klar. Julstädningen och julpyntandet är också klart, så nu kan man bara koppla av. Blir nog en liten skinkmacka ikväll. Blir så mysigt och ombonat med alla ljus och tomtar. Egentligen skulle man ha det uppe hela året. Men då tröttnar man väl på det. Synd bara att det inte är någon snö. Bara ett jäkla blåsande.
Gjorde ett frest och ringde barnbarnet med idiotpappan men dom svarade ju inte. Men det hade jag i och för sig inte väntat mig heller. Fattar inte att det finns folk som är så urbota korkade att dom är farliga för allmänheten. Undrar var dom där två miffona var när Gud delade ut hjärnorna. Fast en utav dom har inte så begåvade föräldrar heller. Den andre vet jag inte.
Men allting löser sig till slut. Somliga straffar Gud med detsamma och andra straffar han lite senare. Men straffet kommer alltid.
Nu skall jag kolla på Jeff Dunham på 5:an. Skitrolig buktalare och komiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0