Dan före dan....

Slö dag i dag. Var till Högsby och handlade. Dottern dammsugit och lagat middag. Vet faktiskt inte vad jag gjort. Ingenting, tror jag. Kokar risgrynsgröt just nu. Dottern ville ha det i morgon. bra att ha en laddning färdig och bara värma. Äldsta och yngsta sonen + Issas matte, Lennart, Zacke, Oliver och Evita, min nya hund, kommer i morgon bitti. Puh!!!!! Sex hundar. Två bordercollie/schäfer, två papillon, en papillon/chihuahua och en chihuahua. Varför utsätter man sig för sånt. Men det får gå. Utfodra dom och skicka iväg dom. Så kommer mina tvillingbarnbarn vid middagstiden. Fram och tillbaks för att lämna julklappar. Pust, pust. Tur det bara är jul en gång om året.
Nu är gröten klar och jag skall gå och sova så jag orkar med i morgon. God Natt och God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0