Måndag igen

I dag var det segt att komma upp. Tog mina tabletter halv sju och gick och la mig igen. Brukar inte somna om men nästa gång jag tittade på klockan var hon halv tio. Heja!! Så länge har jag väl aldrig sovit. Nästan så man har försovit sig, som LM säger. Pensionär och ställer klockan på ringning till tio i sex. Korkat. Jag går upp när jag vill. Inte så att jag har några tider att passa precis, mer än medicin morgon och kväll. Slöat nästan hela dagen. Lagat middag, korv Stroganoff med ris, diskat och funderat på var jag ska ställa kattlådan. Mimmi och Märta kan inte låta bli den och det kan aldrig vara nyttigt att äta mängder av kattskit. Även om det inte är direkt farligt så luktar dom ju inte hallon precis. Fattar inte varför en del hundar måste vara i kattlådor och gräva. Slötittat lite på TV. Har sån djävulsk värk så det är svårt att koncentrera sig. En sömntablett och nu är det dags för sängen. Hoppas på att må bättre i morgon. Skriva lite om katterna och kanske hundarna. Lite grann blir det nog om barn och barnbarn. Har gått och laddat ett tag så nu börjar det väl bli dags.GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0