Sverige

Ja alltså pizzan heter det. den som jag brukar beställa. Hade faktiskt glömt hur gott det är. Man ska givetvis äta pizza 2 ggr/år. Då smakar den som bäst. För ofta, tröttnar man på det. Det är som med karlar. I morgon skall jag nog inte göra ett förbaskat någe. Bädda sängen och klä på mig.Det får faktiskt räcka. Tittade ut förut. Vitt! Snö? En blaskig vända till innan jul. På söndag är det julmarknad i medborgarhuset. Får väl pallra mig ner. Skall ringa barnbarnet i Kristdala om hon vill komma över helgen. Hon vill nog träffa tomten. Dottern, som är 23 tycker det är jättespännande. Hon brukar ha långa önskelistor med sig. I år står nog en bil överst på listan men....? Nu börjar mina blå-grön-röda åka igen. Spännande att se hur jag sover inatt. Som om jag skulle kunna se hur jag sover. GOD NATT !!!!!

Kommentarer
Postat av: Stordottern

Tack för namnförslagen. Thomas fick sig ett gott skratt

2008-12-04 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0