Märta

Det verkar som om allt ordnar sig med lilla Märta. Hon flyttar nog till Motala i alla fall. Vi har löst det. Dom betalar hälften idag den 21/11. Sedan resten när dom hämtar henne. Dom trodde att det blev rätt snart men var jätteglada att hon fick stanna tills dom hade pengarna. Dom ville verkligen ha Märta.
Ajax flyttar också i dag. Hans nya ägare, som var och tittade på honom i onsdags kväll, kommer och hämtar honom i kväll.Så nu är det bara min lille Albin kvar. Bara han inte behöver stanna för länge. Man fäster sig mer och mer vid dom ju längre tid det går. Även om man försöker hålla sig från dom så mycket som möjligt.
Vaknade med världens värk idag. Klockan är bara sex men jag var tvungen att gå upp och ta mina tabletter. Tittade ut som jag brukar. SNÖ!!!!! Stackars Rambo och Mimmi. Dom har aldrig sett snö och Rambo som fryser så hemskt. Måste verkligen köpa vinterkläder nu. Overall och tröja. Annars kan dom inte gå ut på hela vintern. Nu har vi sex månaders kyla framför oss. Skönt, bara man slipper gå ut.
Nu får jag sätta igång perkulatorn. Ingen idé att lägga sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0