Lägenhetsmakeover

Efter allt målande har lägenheten blivit så ljus så man får ha solglasögon på sig för att inte bländas. Fint och ljust blev det i alla fall. Den sista månaden jag bor här. Men nu är alla möbler klara för flytt och det är skönt. Skall titta på en annan lägenhet i helgen eftersom det visade sig att det var ett jäkla liv dit vi skulle flytta. Vapen, poliser, bråk, droger och fylla samt en lösspringande rottweiler som angrep folk.
Den lägenhet jag skall kolla på ligger här i Berga. Också på markplan och det är ju bra. Jag vet ju hur den ser ut men eftersom den ska helrenoveras skall jag kolla tapeter och sån´t.
Färg och slippapper, bivax och penslar för alla mina möbler gick lös på under 500 kr. Lite skillnad mot Homestyling´s 20000.
Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig. Programmet jag ska anmäla svärsonen till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0