Lööördag

I dag blir det en vilodag. Efter gårdagens affärsrunda har jag ooont. Vet att jag får lida dagen efter, men måste ju ut ibland. Då är det lika bra att ta så mycket som möjligt när man vet att det kommer en svarodag. Hoppas en del på läkarbesöket på måndag. Kanske hon ser att, efter nästan tio år med samma värktabletter, dom inte gör någon nytta längre. Måste ju ha blivit immun.
I dag blir det som sagt, en vilodag. Med dottern vet man ju förstås inte. Hon köpte ju en till färgburk i går och nå´nting kan vi nog hitta att måla. Hon har i alla fall klippt klorna på alla hundarna. Vita gillar det INTE. Ser ut som hon var på väg till slakt. Men det gör hon när jag ska kamma henne också. Är nog ingen som har hållt på med henne alltför mycket.
I dag blir det torsk till middag i någon form. Skulle haft det i går men då åt vi ju på en fin restaurang och det kan man ju inte göra varje dag.
I dag har jag fortsatt att leta efter den försvunna bloggen. Ingen lycka alls men jag ger inte upp i första taget.
Fick tips om mina änglatrumpeter så jag får väl införskaffa lite gödning. Mina andra växter skulle nog inte må illa av det heller. Efter vintervilan är det nog vad dom behöver. Nu är det kaffe- och rökpaus. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0