Tisdag

Påskhelgen slut. I morse klockan halv tio fick jag mitt tionde barnbarn. En pojke på 3780 gram och 51 cm lång.Nu får det snart vara slut på barnafödandet.                                                                                                                                                                     Har varit och tittat på lägenheter på Västergatan. Tvåor med både för- och nackdelar. Men tyvärr mest nackdelar. Lite små rum för mig och mina möbler. Vill inte börja om med att slänga och köpa nytt. Bor kvar tills jaghittar nå´t riktigt bra.
Vårväder i dag också men lite kyligt nu i kväll. Blir väl inte så mycket mer i dag. TV  och disk är i alla fall det som gäller nu. Får se om jag återkommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0