02.38

Ja,inte blev det något sova till halv sju. Har väl varit vaken en halv timme ungefär. Känner mig inte ens särskilt trött ochhar inte ont. Fyllde på med en värktablett nyss. Vita och Svea sover. Ja, alla sover. Utom jag. Lägenhetssurrande i huvudet igen. VILL ner på marken. Var in på Blocket för en stund sen och det blir nog ett mail eller två i dag. Får vi se vad som händer. Stordottern ringde i går kväll och undrade om jag ville ha en spikmatta. Har hört att dom ska vara bra, så det tackar man för naturligtvis.  Hela familjen kommer ner på söndag och yngsta dottern jobbar naturligtvis. Delad tur, från 07.00 - 21.00. Men det ordnar sig. Får se om det går att få ett kort på en skrattande prins, den här gången och inte en som ser ut som ett frågetecken.
I dag blir det inget speciellt. Men det säger jag visst varje dag. Skulle egentligen stryka och byta gardiner i vardagsrummet. Men vem sjutton ställer sig och stryker i denna värme. Kanske ska passa på nu medan det är svalt.
Får i alla fall köra i gång kaffemaskinen. Gårdagens kaffe är faktiskt  inte så gott. Nu ska jag kolla lite mat- och inredningsbloggar. Måste få lite tips och inspiration. Återkommer säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0