15.10

Jaha, så var det eftermiddag. Som tur var blev dottern inringd för att jobba. Ger mig en chans att sitta vid datorn. Tidiga morgnar och när hon jobbar, det är min datatid numer. Hon sitter fast på stolen.
I dag har jag gjort tre burkar paprikasallad + en stor burk pressgurka. Fisk till middag och disken klar. Försökte lägga mig en timme men det är kört när Rambo jagar flugor. Använder mig som studsmatta. Inte roligt. Han är faktiskt lite rädd för flugorna. Gillar inte när dom kommer emot honom. Dom är ju så stora.
Inga kort från Boxer i dag heller. Så jag får väl se på något skitprogram på TV:n. Tror förresten att det var Miss Marple på 4:an.
Trots skyfallet på förmiddagen är det lika varmt. Vi var ner på affären innan maten. Lite grönsaker behövdes men som vanligt blev det lite annat också.
Har kollat runt på nätet efter en köksvagn. Skulle vara bra att ha i köket. Ellos hade en för nästan 1200 kr. Lite dyrt. Sen fanns det en på IKEA för 450 kr. Kollar runt lite på Blocket. Dyker nog upp något så småningom.
Nu skall jag i alla fall ta lite kaffe och läsa AB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0