15.10

Klockan är över tre och jag har fortfarande inte vattnat. Allt annat är gjort. Rastat hundarna en gång till. Mimmi var helt döhispig när vi kom ut. Fattade inte ett jota förrän jag upptäckte katten i slänten. Det gjorde inte Mimmi, som tur var. Kände bara lukten och blev helt förvirrad. Luktar grannkatt och här finns ingen. Har börjat förbereda middagen. Baconlindad kycklingfilé och potatis. Pratat med stora barnen. Ingen elektriker i sikte än. Kollade smultronen i landet utanför. Stora och fina , men svåra att få tag i eftersom balkongbyggaren ställt ett långt balkongräcke i vägen. Ja, ja det får bli nästa sommar. Troligt.
Att det kan vara så jäkla varmt!!!! Blir tokig. ONT; ONT; ONT.  Har ätit hur många värktabletter, som helst. Vet inte om det är dom som gör att jag har så ont i lederna. Måste ta upp det med "min" doktor.
Blommorna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0