Kvart över 11

Har i alla fall fått på mig lite kläder och bäddat. Lång seg morgon. Plockar och plockar. Fattar inte var alla pryttlar kommer i från. Det är i alla fall inte jag som slänger allt omkring mig. Eller? Dottern passar på att tvätta när det är torkväder. Skulle kanske hänga ut ryan så den blir torr nå´n gång.  Fast den torkar ju inne också. Vet inte vad jag ska hitta på i dag. Fläskpannkaka till middag. Fort och lätt. Så där behöver jag inte engagera mig så mycket. Har suttit och läst matbloggar på morgonen. Äter folk inte annat än lax- och kycklingfilé ? En bloggare hade 58 olika fiskrecept. 56 av dom var med laxfilé. Inte för att jag inte gillar lax, men det finns ju andra fiskar också. Måste fundera över söndagmiddagen också. Blir ju några fler som äter. Kunde man kanske få några förslag från Jönköping måntro? Nu blir det i alla fall kaffe.

Kommentarer
Postat av: Jönköping

För våran del går det bra med vad som,gubben är tokig i allt du lagar.

2009-08-25 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0